Followers

17 April 2008

AYAM BANJAR BERMAYONIS

Tekak terasa nak makan ayam KFC, tapi malas nak kuar..so, keluarkan ayam terus teringat resipi sorang kakak kat Selayang tu(org boyan), dulu masa kije kat Jaguar Service Centre selalu gi makan kat kedai tu, kitorang panggil dia kedai "makwe", hehehehhe, padahal dah tua pun, saja suka-suka..kira ni salah satu kedai kegemaran lela dan ajoe(hubby), ehem ehem..kami kije tempat yg sama 1 ketika dulu, tu yg jumpa dan terus terpikat, kah kah kah...lela bagi nama resipi kat atas AYAM BOYAN BERMAYONIS


3 comments:

Mummyezhanerfan said...

Nampak sedap sangat Ayam boyan mayonis ni Yong

Miim said...

hmmm...
mcm sedap je ayam boyan nie

lelayong said...

mummyezhanerfan, kalau suka meratah memang kena gayalah makan ayam nih..

miim, rasa dia cam ayam KFC, tp sedap lagi ayam KFC, hehehhe