Followers

14 June 2009

Tragedi Beberapa Jam Sebelum Exam-Paper Law

Tengahari 13hbJune dalam pukul 12.05pm, tengah duk buat rujukan untuk exam pada malam tu, tiba-tiba Hani menangis dengan kuat,terus Lela bergegas ke arah Hani yang jatuh dari kerusi, masa Lela dukung Hani, Lela ada terhidu bau darah kat kepala dia, sah kepala Hani dah berdarah, masa tu darah mengalir non stop.

Rupa-rupanya Hani terjatuh dari kerusi terus terkena bucu lantai macam dalam gambar tu.

Ni darah yang melekat kat lantai di mana tempat Hani jatuh, Lela panik teramat masa tu, sampai cakap pun dah tak betul, Hubby Lela dan atok Dollah kesayangan Hani terus ke Klinik Setia dekat Plaza Idaman, tapi Doktor tu kata tak boleh nak jahit coz luka Hani agak dalam, Daddy terus bawak Hani ke Hospital Tawakal.

Ni dia kepala Hani lepas dijahit, kesian..Lela tak bersama dia kat hospital coz Lela dah ke UKM untuk exam pada malam tu, walaupun mummy takde, Hani ditemani Daddy, Atok Dolah, Nenek Ara, Kak Ana, Kak Liza, Abg Rizal, Pak Andak, Nurin dan Baby Nisa, terharu Lela bila tengok keprihatinan keluarga Pakcik Dollah terhadap hani, mau taknyer dari Hani usia 2 bulan sampai sekarang Hani masih tinggal dengan Nenek Ara, sampaikan bila Lela dan hubby balik dari kerja nak ambil Hani punyalah dia meragam tak nak balik rumah. Malam sebelum tidur merengek-rengek nak atok dan nenek dia. Lela bersyukur sangat-sangat coz Pakcik Dollah dan Acik Ara menyayangi Hani seperti cucu mereka sendiri.
Tu dia Hani dengan daddy..Alhamdulillah semuanya under control dan Hani kembali lasak seperti sebelum ni, alamakkkkkkkkkkkk...tak serik-serik,huhuhuhuhu...

5 comments:

baincardin said...

Hani dah sihat yay! :)

Rabiatun Adawyah said...

larrr...kesian Hani.huhuhu..camtulah budak2 tak kira sakit ker per mesti nak melasak jugak kan.mmmm...

kell said...

cian kat hani....nasib baik x ader effect aper aper kak.

DrKong said...

sian nye si Hani..
anak anak ... biasanye active...

Aki (kotakitam) said...

Alahai.. terkejut Aki baca.. harap2 Hani lebih hati2 ye...