Followers

12 June 2009

Walaupun Simple Tapi Inilah Selera Lela

Study study dan study..alamak, perut pulak lapar, nak masak rasa cam risau dengan exam esok, ish tak boleh jadi ni, kena masak gak lauk yang simple teramat sangat, apa dia? Lela masak Ikan Singgang, goreng ikan dan buat sambal belacan. So, nilah hasilnya, cepat giler..setengah jam semua dah siap, hehehehehe..jangan contohi saya..muahahahahaha..

5 comments:

kell said...

wah akak walopung simple tapi tetap menyelerakan... ermm yummy yummy yummy slurp slurp...... hai bilerlah kel nak pandai masak macm akak ni kan. huhuuh moger sukses kak

Amy said...

waaaa lela..wpom simple ttp buat kte telan air liur wooo. Kte pon ske mkn yg simple2 nih. kalo ikn grg ngn smbal blacan pon da jdik la. Uhhhh adeh thn jek la..

blogresipi said...

Jgn kate simple...menu2 tu cukup utk buat akak makan dua tiga pinggan tue...ada plak sambal belacan faveret.fuh..ta pandang kiri kanan ler. hehe

anese said...

ala yang simple tu la mkn bertambah...yang msk berlemak, gulai2 semua tu buat kita muak je..
klu sy nasi msk kasi lembut skit, ulam, budu + pedas/tempoyak, singgang ikan...fuhhhh.... berselera sekali!!!!

Nor said...

lorr yg simple2 pun ada blink2 ek.. sedap la tu..kena dgn nasi panas2