Followers

17 April 2009

Kalau kena kat kita camner????

Lela hilang selera makan hari ni bila dapat email dari officemate mengenai "Maid"..walaupun bukan anak lela,tapi lela duk terbayang Maryam kena sepak terajang cam dalam video kat bawah ni, sedih sangat-sangat..dah ler tengok sebaya dengan Maryam, mana dengan rambutnya seakan-akan sama, kenapa sampai takde belas kasihan?ni kalau lela terkena camni, sebelum serah maid ni ke balai harus kena dengan aku dulu ni...
untuk tengok full punya sepak terajang maid kurang ajar ni boleh klik kat sini
video

5 comments:

baincardin said...

salam kak.

saya dah tengok....memang giler jahat maid ni! sib baik laa majikan dia ada pasang cctv kt umah. kesian betul buadak tu. kecik lagi ditendang²nya. pastu dia pijak lagi! semoga Allah beri balasan yg setimpal kat maid tu dan semoga Allah melindungi budak yg kecik tak berdosa tu, amin.......

lelayong said...

Sedihlah pul..kiter yg tua ni pun kalau org besar maid tu pijak sakit kemain, nikan budak besar hani..sepak terajang,takde sikap belas kasihan langsung,mak bapak kat luar sana hati-hatilah,kita tak tahu belakang kita apa yg dorang buat,depan kita manis mulut kemain,walaupun bukan semua tapi amiklah sikap lebih berhati-hati..

kakchik said...

Astaghfirullahalaziim. Mintak dijauhkan dari mendapat maid yang macam tu. Kasihan anak kecil dibuat begitu dahsyat. Tak tahu nak kata bagaimana manusia betina tu boleh menjadi manusia. Tiadakah perikemanusiaan? Sebab itu kami tak pernah biarkan maid sorang2 menjaga anak2 di rumah, mesti ada ahli keluarga dewasa bersama. Bimbang berlaku begini. Moga2 dia mendpt balasan setimpal dan bertaubat.

Dayang said...

astagfirullah,
mcm sial je dia pukul patong ke apa erk?
adehhhh
mana dpt vid tu? harap dia mmg kene belasah blk oleh makbpk budak tu.hahaha

ijayuji said...

Aaargghhhh sgt geram bila tengok, budak tu bkn buat apa2 pun, mmg rasa nak buat jugak mcm mana dia buat kat budak tuuu pijak ramai2 gituuu haish! geram sungguhlah..