Followers

15 December 2008

Masamnyaaaaaa!!!!!!






Officemate baru balik dari bercuti kat Strawberry Park..lagi dan lagi..bilalah agaknya turn lela plak yg bercuti..tak sabar nak rehat puas-puas..penat dah badan ni (ni kalau cipul baca gerenti marah kat aku)..hehehehehe..

Agak-agaknya apa lagi yg boleh kita pelbagaikan strawberry ni?kalau buat Strawberry bavarois cam kak yani buat tu mesti sedap, yum yum..

5 comments:

Azita said...

hai lela! cantik stroberi ni. tergoda tengok!

lelayong said...

Cantik memang cantik, tapi dia punya masam tak tertahan lela..yarkkkk...

Azita said...

alamak!! masam la pulakkkk! sian dia... abistu, apa yg terjadi ngan stroberi tu? msti dah jadi adunan lain, kan??

lelayong said...

Kak Azita, stroberi tu dah masuk dlm perut gak walaupun masa, hehehehehe..buat ubat tahan ngantuk kat opis, hehehehe..

Aymy with love said...

Salam kenal..

Skang pun my dotter demam strawberry.. ari2 pi sekolah nak bawak bekal strawberry.. kena pulak dapat yg manis sket.. lagilah best..

lela, nice blog.. bebila jom singgah blog aymy..