Followers

09 December 2008

ASSAM LAKSA

Selamat Hari Raya Aidiladha..
Sedihhhhhh...coz tak dapay balik raya..huhuhuhuhuhu, maklum sajalah, bulan 12 hujan memang lebat kat belah pantai timur tu..so, berayalah lela 3 beranak kat KL ni.. Nak masak apa erk..??? fikir punya fikir last sekali lela masak assam laksa..nampak gayanya tak menjadi assam laksa lela ni, sepatutnya kuah assam laksa lagi gelap warnanya..tapi yg lela ni tak berapa menarik plak warna kuahnya..apa-apa pun nilah juadah aidiladha dari lela.
Resepi lela letak kemudian ya.

4 comments:

Kengkaru Kong said...

mintak kirim buat Kong kat NZ ni...huhu...rindu dah makan assam laksa, laksa sarawak apatah lagi!!

Xoxox!

thnks for sharing kak Lela!

lelayong said...

Ala..sian kat adik akak ni..
kalau boleh pos dah lama akak pos utk kong,
so kat sana makan ok tak?
kong tak tunjuk ke kemahiran bermasak kong tu? take care ya..

Kengkaru Kong said...

makan sandwich je memanjang kak oi... rindu nak masak nasik goreng lah, mee bandung lah... apa apa je lah berkaitan makanan kite .. haha... sadis ni..dorang sini tak makan sayur.. asyik2 makan salad...salad... dey...

lelayong said...

Hahahahahhaha....kong makan salad ok per..uk uk senang perk..muahahahaha..alah sian kat kong..nak akak kirimkan serunding daging tak? klau nk bagitahu nanti akak poskan..